Zabiegi peptydowej terapii włosów Dr Cyj – praktyka stosowania

Zabieg poleca się osobom cierpiącym na łysienie androgenowe, sezonowe lub związane ze stresem wypadanie włosów, a także osobom mającym rzadkie i słabe włosy. Znakomicie sprawdza się jako czynnik wspomagający efekt przeszczepu włosów (aplikowany zarówno przed przeszczepem, jak i po transplantacji). Preparat podaje się zarówno mężczyznom, jak i kobietom.

Przebieg zabiegu Dr Cyj

Terapia trwa dwa miesiące i wymaga przeprowadzenia 4 sesji, w odstępach co dwa tygodnie.
Terapia może być powtórzona po 12 miesiącach, można także stosować zabieg „przypominający” po około 6 miesiącach.

Zabieg nie jest bolesny, trwa około kilkunastu minut i polega na wykonaniu kilkudziesięciu wkłuć w skórę głowy w obszarze problematycznym. W każdej iniekcji podawana jest minimalna objętość preparatu (od 0,02 do 0,05 ml).

Nie są notowane skutki uboczne zabiegu, u niektórych osób jedynie mogą występować utrzymujące się do kilkunastu godzin niewielkie zgrubienia skóry w miejscu podania preparatu.

Dr Cyj – Efekty stosowania

Już pierwszy zabieg z serii szybko powstrzymuje wypadanie włosów. Przy końcu terapii – czyli po okresie 6-8 tygodni widoczne są już efekty polegające na większej gęstości włosów (zwiększa się liczba włosów na każdym centymetrze kwadratowym), jak również ich grubość.

Mieszki włosowe są odżywione i zaktywizowane (Peptydy preparatu działają między innymi na kluczowe dla wzrostu włosów komórki macierzyste znajdujące się w obszarze mieszków włosowych.) Typowe wartości to +21% wzrost liczby włosów oraz +18% wzrost ich grubości.

Przeciwwskazania do zabiegu Dr Cyj

Przeciwwskazaniem do zabiegu jest uczulenie na którykolwiek ze składników, chorobowe zmiany skórne, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami, choroby autoimmunologiczne, niezrównoważona cukrzyca, zapalenie wsierdzia, powtarzające się anginy, choroby reumatyczne, przyjmowanie leków immunosupresyjnych, terapia sterydowa.

Preparatu nie podaje się kobietom w ciąży i w czasie laktacji.