Jeszcze do niedawna przeszczep włosów kojarzył się ze skomplikowaną operacją, która zostawiała po sobie blizny i była ryzykowna dla zdrowia pacjenta. Tak zwana metoda paskowa (STRIP) rekomendowana była niegdyś jako jedno z nielicznych rozwiązań dla osób, których przypadki kwalifikowały się wyłącznie do transplantacji.

Dzisiaj, również w Perfect Hair Clinic, stosujemy już zupełnie inną technologię, która jest mniej inwazyjna i zapewnia większy komfort. Poznaj SAFER – skuteczny sposób na odwrócenie skutków wypadania włosów.

Przeszczep włosów SAFER

SAFER (Suction Assisted Follicular Extraction and Re-implantation) to urządzenie, które bezsprzecznie zrewolucjonizowało rynek przeszczepów włosów. Pozwala na bezbolesny zabieg, dający efekty w szybkim czasie. Transplantacja przeprowadzana metodą SAFER składa się z 4 etapów.

Pierwszy z nich to przygotowanie obszaru potylicznego, z którego będą pobierane mieszki, oraz podanie znieczulenia. Następnie lekarz za pomocą małej, podciśnieniowej głowicy pobiera włosy. Dzięki temu, że sztanca głowicy ma 0,8-0,9 mm, nie tworzą się blizny, a cały obszar szybko się goi. Kolejno przechodzimy do przygotowania miejsca, do którego wszczepiane będą mieszki. Trzeba starannie odtworzyć indywidualne linie włosów, ponieważ to właśnie ten etap jest gwarancją satysfakcjonującego i jak najbardziej naturalnego efektu. W czwartym, ostatnim już kroku, następuje implantacja pobranych wcześniej mieszków.

Skuteczność i świetne efekty

Zabieg nie jest więc bardzo skomplikowany, nie przysparza pacjentowi bólu, a przede wszystkim ma wysoką skuteczność, ponieważ dzięki metodzie SAFER minimalizujemy ryzyko uszkodzenia mieszków włosowych. Implantacja jednego graftu (przeszczepianego mieszku) kosztuje 12 złotych, a zazwyczaj w czasie zabiegu przeczepiamy 800 – 1400 graftów.

Dlaczego metoda SAFER jest tak ceniona i obecnie rekomendowana jako jedna z najlepszych? Przede wszystkim dlatego, że jest nieinwazyjna. Oznacza to, że pacjent nie odczuwa bólu i dyskomfortu w czasie trwania zabiegu, a rekonwalescencja przebiega bardzo szybko, w porównaniu z innymi metodami. Mała nacięcia nie pozostawiają trudno gojących się ran, na powierzchni skóry nie pojawiają się blizny. A co najważniejsze… Efekt jest bardzo satysfakcjonujący.

W Perfect Hair Clinic stawiamy na indywidualne podejście. Dlatego zanim zdecydujesz się na zabieg, zaprosimy Cię na konsultację, zrobimy dokładny wywiad i porozmawiamy o Twoim problemie. Dopiero po postawieniu diagnozy będziemy mogli doradzić Ci najlepszy sposób leczenia bądź połączenie różnych rozwiązań. Umów się na wizytę i przekonaj, że w naszej klinice pracują specjaliści gotowi Ci pomóc!